Tuesday, April 24, 2012

telok batik perak!!





~~korang penah pergi tempat ni x?cantik gak tempat ni...tempat untuk mandi manda..korang kalau nak gi becuty datang la tempat ni...salah satu tempat peranginan...bajet pun murah3 je..sane sewa hotel or motel xmahal..lagipun sane dah banyak home stay..kalau korang x tahu mane nak sewa homestay aku leh tolong cri kan pasal aku ada satu umah arwah mymom kat sane..x de sape stay jadi adik aku buat la home stay..so kalau korang nak gi becuty perak iaitu telok batik,halo-halo la aku...mane la tahu aku leh tolong....






banana bot awesome