Wednesday, April 11, 2012

Apabila alat sulit lelaki bertemu alat sulit wanita

sekadar gambar hiasan


korang mesti pikir yang bukan-bukan kan...aku cuma nak share dengan korang jer...!!!


ada satu cerita dimana seorang wanita ini suka berzina..setaiap hari ia akan melakukan zina bersama bf dia la..so dia kate dia x nak buat bende tue,tapi bila dah sekali buat dia jadi ketagih..nak dipendekkan cerita satu hari dia bermimpi ada seorang lelaki berbaju putih,wajah lelaki tue sangat la bersih,,lelaki itu hanya tersenyum dan berkata,ketahuilah wahai insan terpilih,aku ingin memberitahu mu ~apabila alat sulit lelaki menyentuh alat sulitmu secara haram,maka haram lah syurga buatmu selagi kamu tidak bertaubat dan apabila alat sulit lelaki itu membenamkan ke dalam alat sulitmu secara haram maka tercabutlah semua amalan baik kamu selama ini...


maka wanita tersebut tersedar dari mimpi sambil menangis...lalu wanita itu bertaubat dengan hati yang ikhlas kerana takutkan apa yang dikatakan oleh orang tua tersebut...kesokan hari nya wanita itu keluar rumah untuk bertemu sahabatnya untuk ke masjid..dalam perjalanan nya ia dirogol secara beramai-ramai sehingga dibunuh...


oleh kerana wanita itu ingin bertaubat bersungguh-sungguh lalu ia dimasukkan ke dalam syurga(wallahualam)...ketahuilah kamu ALLAH ITU MAHA PENGASIH DAN MAHA PENYAYANG,walaupun seteruk mana umatnya melupakanNya Ia tetap memberi peluang untuk kamu bertaubat..jauhilah kamu dari maksiat...


Semoga saya dan anda semua mendapat pendoman.daripada cerita ini...Tiada tuhan melainkan Allah dan Nabi Muhammad itu persuruh ALLAH!!!


salam...........

battleship ngn oku

poster 
thinker bolala aka raid














japgi aku nak gi tengok citer battleship ngn mamat thinker bolala..orang gi tengok ngn awek aku gi tengok ngn jantan..hahaha,ape boleh buat layan jer..aku rasa citer ni gempak kot,coz aku tengok preview aritu..dengan system bunyi yg memang aku salute...tapi x tahu lah kan itu hanye preview semata-mata..producer dari pada citer transfomer,so ape-ape pun tunggu jelah aku gi tengok...lokasai yang dipilih untuk ditonton adalah ioi mall puchong...tobat kawasan myanmar..hahaha....

Aku,Sue dan Jam Tangan!!

sekadar gambar hiasan
~~Ah..lambat lakz minah nie..janji kul berapa?dh pukul 2 ni..dh la panas ni...adus!!!x per2 aku der projek baik nak kene kan dia..hahah tahu la nanty..alamak rokok dunhill aku tinggal sebatang je ni..x macho r nanty x isap rokok,nak kene beli nie..x per lah nanty aku beli`,tadi mase aku nak kuar ucu ade pesan suruh beli magazine kereta..malas lak aku nak singgah kedai buku beli,mamat tue kereta x der tapi beria nak beli buku kereta..bile sembang je mesty masuk bab kete,bile aku tanya bile nak beli kereta,selamber dia jawab..``Beb jiwa wa masih  kat moto,wa masih pegang cogankata wa merempit biar sampai helmet pecah beb..`wah-wah ko ucu,bgus la sangat merempit sampai pecah helmet..klu kepala lu yg pecah camne lakz..`ala alif lepak la aku gurau jer..nanty abiz study aku beli la kereta..`wa bukan mcm lu alif,family leh tolong belikan kereta..`Hye lame tgu!!tetiba sue kejutkan aku dari lamunan...peh comel giler minah ni..berbaju kurung..memang comel abiz..dah muke sue macam cina mata yang layu,bibir merah bak buah delima dengan keputihan kulit tambah pulak dengan kegebuan memang terserlah keayuaan,ala-ala nasha aziz gitu..wakaka...sebelom ni asyik pakai jeans je...`Alif per yang ko tengok tue sampai meleleh air liur,ah minah nie selamber jer cakap air liur aku meleleh..kite nak pergi mane ni alif..errr..errr kiter gi kahwin nak?ish ape aku merepek nie..desperate giler aku,eh tak-tak kiter gi bukit bintang kot.Jum la masuk sue..aku buka kan pintu untuk sue,biase la wa kan gentelment...```Siapa bilang gadis melayu x menawan x menarik haty``Ceh time ni la lagu gadis melayu berdendang amat sesuai ngan tema dating arini..