Friday, April 13, 2012

kenangan lata kijang

~~korang penah gi tempat nie x?lata kijang tapah perak..dulu aku penah gi sekali ngn kawan3 aku..sangat la bez..so kalau korang nak mandi waterfall aku cadangkan korang gi tempat ni..so syiok ooo..korang leh buat berbeque kat sane..korang nak camping pun boleh..kalu dari k.l amik 1jam je perjalanan..balik dari tempat tue korang leh singgah cameron highland..dekat sangat...so cuty-cuty malaysia ni korang try la gi sane..serius korang x kan menyesal..kalau menyesalkorang salah kan blog akuni..okey,sini aku de lampirkan beberape keping foto...hayatilah....xoxoxo...




inilah ahli-ahli sekutu

posing dulu sebelum gerak


peace yo!!

Add caption

aku memang pantang jumpe air

bez kan

belakang aku itu lelaki ok

kami adalah perwira negara


macho kan abg ni



3 comments: