Monday, April 16, 2012

Blogers gegurl!!

gambar hiasan


colourfull blog
sekadar gambar hiasan
~~~Aku tertanya-tanya kenapa mengapa blogers ramai gegurls dari lelaki..top ten blogers pun banyak dari gegurls..so scary kan..so oleh sebab sikap aku yang selalu curious,aku pun buat research sikit..dari ape yang aku tahu la kan daripada research x tahu la korang macam mane kan..perempuan ni memang rajin menaip kerana aktiviti sosial diaorang pun kurang,,tapi bagi perempuan moden ala-ala spice girl la kunun berbeda pula,diaorang bnyk aktivitis sosial diaorng..kalau lelaki ni memang malas nak menaip dan tepacak depan pc 24hrs 7 days..lelaki lebih prefer lepak ngn kawan2 sebulu diaorang..dan juga aku buat kajian lagi kenapa ramai juga blogers banyak dari kalangan remaja..so daripada pendapat aku..remaja banyak perasaan yang diaorang pendamkan,biasala umur nak meningkat,macam-macam diaorang rasa dan terasa..so kat blog ni lah tempat diaorng meluahkan perasaan,samada dari segi peribadi atau pun hal2 diaorang dan juga blog ni kan leh wat colurfull bagai so remaja suka la bende2 macam ni...so teringat pulak zaman myspace..kalau korang x percaya cube walking blog remaja-remaja ni..mesti meriah blog diaorang..ade bunga-bunga bagai,luf-luf gitu...haha..btw comel diaorang nie...so bagi aku pencipta blog ni sangat bijak...

so konkulasi dier perempuan memang lebih rajin dari pelbagai aspek x kisah la mengupdate status kat fb ke,twiter or ape2 je diorang memang rajin tahap gaban...x tahu lah pendapat korang macam mane...

kalau ader pendapat yang berbeza sila-sila share kat sini....

ape yang boleh aku cakap korang memang osome!!seowesome mr os....hahahahhaha

1 comment: