Wednesday, April 11, 2012

battleship ngn oku

poster 
thinker bolala aka raid














japgi aku nak gi tengok citer battleship ngn mamat thinker bolala..orang gi tengok ngn awek aku gi tengok ngn jantan..hahaha,ape boleh buat layan jer..aku rasa citer ni gempak kot,coz aku tengok preview aritu..dengan system bunyi yg memang aku salute...tapi x tahu lah kan itu hanye preview semata-mata..producer dari pada citer transfomer,so ape-ape pun tunggu jelah aku gi tengok...lokasai yang dipilih untuk ditonton adalah ioi mall puchong...tobat kawasan myanmar..hahaha....

9 comments: