Saturday, April 14, 2012

aku yang.....

sekadar gambar hiasan




argh..bosan sungguh aku hari ni..sebosan tahap gaban memfire buntot mentibang laut..malam ni nak gi mane pun x tau..duk umah pun x de acara menarik..balik-balik tengok muka si taufik..boleh muntah darah la teman..sempena aku yang bosan ni,aku ada satu cerita nak ceret kat korang...tadi aku gi makan...pastu aku gi minum..abiz minum aku pun kenyang...selepas kenyang aku pun berkata syukur alhamdulilah..semgoa allah melimpahkan kurnia kan rezeki aku makin hari.....bez x cerita aku hehehe....japgi aku plan nak gi lepak klcc kot..amik angin dan buang angin...lama x gi sane..lepak lak kat taman klcc memang terbaik..skang aku dengar cite makhluk asing pun selalu lepak sane malam...ntah ape diaorng buat kat sane aku pun x tau...so kalau aku sempat snap pic diaorng aku update dalam entri yang akan datang..tapi kalu x de tue..bermakna x sempat latue aku nak snap..hehe...last but not list,adios amigos..andrea..andrea....

3 comments: