Sunday, April 8, 2012

akan tinggal kenangan!!(opis)

x lama lagi aku nak resign dah dari tempat ni..hehe..dah bosan kot aku keje kat sini..x de ape yang menarik..minda pun x berkembang..tapi kalau bab ofis mate..tempat ni paling best aku keje..kawan-kawan dah macam abg-abg akak-akak sendiri je..tapi tue lah..dah x de hati nak keje sini..dah la jauh dari rumah aku..tol nak kene langgar sampai dua..pergi balik dah bape..RM 6.00,kalau naik moto pun baju sempat bau asap moto..dah la panas..hehe...makan pun mahal..gaji dah lah ciput..tapi aku berdyukur keje senang..nak wat camne kan aku dapat better offer..so tinggal lagi 2 bulan aku kat sini..maybe bulan 5 ni aku last keje kat sini..pastue x de lah nak terima kasih kerana menyokong tm..tm la sanggat kan..hahaha...so lepas ni aku masuk keje baru yang sangat mencabar...mencabar ker?mencabar la kot...hehe..oklah sini aku sertakan beberape keping pic aku snap kat opis...tengok lah korang puas2...adions amigos..


pemandangan pun menarik gak

pic ditaja air kotak yeos..umph!!

3 comments:

  1. ko rembat air kotak daneil ek..ahaha...ape2 pon nanti lau da benti...jgn lupe kiteorg tau...
    selamat berjaya menempuh alam pekerjaan baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mane de kak..saya beli sendiri..hehe btw tenkz kak....

      Delete