Tuesday, March 27, 2012

sahabat!!



alifrenji blogspot
sahabat sayangku
teringat masa zaman mude-mude dulu zaman mase study..ni la kawan-kawan aku..susah senang samesame-same..gambar ini di ambil masa kami nak pergi ke waterfall kat jalan genting lame..aku pun lupa name tempat tue..memang klasik tempat tue..x de lak pic tue dalam simpanan aku..ilang mase aku format laptop ni la yang tinggal..so aku percaya korang pun mesti ade kawan2 susah senang kan?pernah x korang dimakan oleh kawan2 anda?bak pepatah kawan makan kawan..ala macam lagu KRU tue..haha..mesti penah kan..aku cume sekali je dapat kawan macam tue..kawan pencuri..aish memang pantang 7 keturunan kalau orng mencuri ni..x gemar den..kalau nak mintak la..orang leh bagi..ni mencuri kan dah x berkrim dan x disukai ramai!!so korang haty-haty la dengan orng yg sikap macam tue...ada orang kite boleh buat kawan dan ada orang yg kita boleh buat kawan ala-ala...buat baik berpada-pada...buat jahat jgn sesekali...oklah sampai disini saje  catitan hari ini...terimalah pantun 4 kerat dari saya...  


hello kawan-kawan,
mari kita berkawan-kawan,
janganlah kita berlawan,
aku suka makan sambal belacan..


haha..bez kan pantun aku!!!

2 comments: