Monday, March 12, 2012

kisah hari ini

arini demam aku makin ok..hampir seminggu aku demam panas...kene la pulak aku nak interbiu esok..hehe..
percaya atau tak..esok aku intebiu polis..haha..aku pun macam x percaya aku nak masuk..yerla semua ckp aku x sesuai jadi polis dgn gaya aku ala-ala lembut..aku x lembut sebenarnya cume aku sopan santun je..tp maybe la dari gaya aku nampak lembut....aku pun x tahu camne leh jadi camtu...dulu ok jer..kemain punye macho..mungkin hormon aku kot...hahaha...dah macam ayat no-nok je....ok bebalik pade intebiu tue...aku x prepare ape pun lagi.dgr citer ade test kawat n lari ala-ala watson nyambek,aku sumpah x penah kawat..ade la jugak semalam aku test kawat..dah macam ape ntah aku kawat..aku pun 50/50 je rase dapat..tapi aku cube yang terbaik..aku nak buktikan yg aku mampu buat...kalau dapat...dapat la...korang tolong doakan utk aku yer...semoga dari doa korang mane tahu lembut haty interviewer tue..ok lah nak joging jap dalam umah...umah aku besar kot..dah mcm dataran merdeka...haha tobat poyo!!ok guys salam..jgn lupe doakan yer...

6 comments:

  1. untung la da elok demam..

    ReplyDelete
  2. ok2 gud luck alif yg lembah lembuuttt..sopan santuunnn... tp besok! pastikan ko macho gile2....

    ReplyDelete