Monday, March 19, 2012

kimi aya karamba

ini kucing aku juge..name nye kimi..kucing ni orng bg kat aku..mase orng tue bg kt aku kucing ni dia dah kene potong dia punyer..hehe..jadi dia x leh la mengawan..kucing ni giler besar..dah mcm bear..tido sedap la pelok...nak jaga sikit punye susah..bulu tebal..salah jaga boleh busuk dia...makan nak sedap royal je nak..hehe...kucing ni mcm mrs potato kan..ce tgk misai dia..cute kan..haha..nanti aku updated lagi pic dia yer!!!!

6 comments:

  1. eh lu ni ada berapa reban kucing ? lol :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. bamyak juga la...koleksi..hehehe...nak sekor ker?heheheh

      Delete
  2. klu nk kucin utan ader..nk x..hihihihi

    ReplyDelete
  3. ohh xpe , blkg umah bsepah :p

    ReplyDelete