Tuesday, March 20, 2012

haty yang kecewa!!!

pagi tadi aku nak gi buat medical check up..so aku gi lah hospital yang berdekatan dgn house aku..


1-hospital sungai buloh

  • ok kalau encik nak buat medical check up keputusan nye selepas dua bulan(giler aper lame3 nak tahu keputusan,dia nak check ape ntah,,x kan dna pun nak check...aku nak cepat!!) so aku pun belah cri hospital lain...
2-klinik jinjang kepong
  • kat sini x boleh buat medical check up,cik kene gi hospital selayang..giler ah x leh buat pulak..so aku pun belah gi tempat yang dia cakap...
3-hospital selayang
  • kat sini hospital rujukan je cik,cik kene pegi HKL untuk medical check-up,peh nak gi ke kl la pulak..dah la jalan jem..tension nyer aku...rase nak menjerit pun ade..x ke giler semua tue...so aku pun gi HKL
4-hospital kuala lumpur
  • encik kat sini polis bukit aman dah pesan x boleh buat medical check up..encik kene cari hospital yg berdekatan kat tempat encik semasa intebiu..mak ai giler ke ape..x kan aku nak balik perak semata-mata nak medical check up...stress aku...dah la cuaca panas..macam mane ni....x pe lah aku cube cari hospital lain...gi pantai dalam pulak...
5-klinik kesihatan pantai dalam
  • minta maaf encik kat sini hanya untuk hiv perkawinan,x boleh buat medical checkup kat sini..encik kene cari hospital lain..mak ai...down giler aku harini..rase nak give up pun ade..x pelah cri kedai makan..lepak dulu kat kedai nasi ayam kerinchi...
pastue lepas makan,aku tengok ekin bbm aku..hehe..aku tanya dia kat mane boleh wat medical checkup,so dia cakap kat PPUM boleh buat..so aku ckp lepas makan aku gi PPUM try.BTW TENKZ ya EKIN KARIM..HAHAHA

6-pusat rawatan university malaya
  • encik kat sini memang x boleh buat dah medical check up..ape??????OMG!!!ya allah bnyk nye dugaan..so aku tanye la auntie nurse tue kat mane boleh...nurse tue cakap kat klinik kelana jaya boleh buat..so aku pun cakap dalam haty,ni klinik last aku gi,kalau x boleh x tahu la...
7.klinik kesihatan kelana jaya
  • ok encik kat sini boleh buat medical check up,keputusan nya satu hary je boleh amik..alhamdulilah syukur..senang keje aku...
so korang dapata bayangkan kesusahan aku nak buat medical check  up,7 hospital 1 kl ni aku pergi..dah la panas,jem...hanya tuhan je yang tahu..ape-ape pun dah seatle..esok pagi appoitment kul 8 pagi..sangat penat..aku nak rest dulu....

11 comments:

  1. kecewa sgt ke bro ? hahah :p sabar separuh drpd iman :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..kerana iman di dada 7 hospital ku tawaf..ekeke..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. haha..kan..bukan senang nak jadi senang.. :P

      Delete
    2. mencabar boleh mendatang kan darah tinggi... :P

      Delete
  4. kamu
    sgt penyabar. saya baru tengah cari katne nak wat medical checkup ni
    .ade gi HKL naik train jalan jauh dah sampai dia ckp result lambat bla2
    so tak jadi wat situ. itupun dah mengeluh. senyum saya baca post ni :)

    ReplyDelete
  5. klinik kesihatan kelana jaya tu boleh buat medical checkup hujung minggu tak ?

    ReplyDelete