Wednesday, March 28, 2012

ERTI RASA~~

sekadar gambar hiasan


ape yang korang rasa bila tengok sumone yang cantik dan hemsem?ingin memiliki?ingin mendekati?sedangkang kita tidak tahu latar belakang nyer?persoalan nya..mengapa kita rasa begitu?kenapa tidak pada orang yang kurang menarik?mengikut kajian atau fakta,manusia boleh membuat keputusan dalam sesaat mengenai perasaan mereka..sebab itu perasaan rasa manusia sangat unik..apabila manusia berfikir mengenai kecantikan dan kehemseman ia akan mengeluarkan cecair dalam minda manusia utnuk merembaskan didalam hati..


pernah x korang rasa bila berhadapan orang yang anda sukai.anda akan gementar..hati berdegup laju,kepala rasa pening,tapi dalam pada masa yang sama anda terlalu gembira...unik kan perasaan macamtue..saya pasti ramai penah rasa keadaan begitu....sangat menarik kan perasaan tue..


dalam menghuraikan erti rasa ni..saya nak citer sikit la...apabila kita menyukai seseorang x semestinya kita harus memiliki atau menyangi..cukup lah kita sekadar ada rasa suka..kerana itu perkara normal bagi manusia..sebab manusia dilahirkan dan dibesarkan dengan perasaan kasih sayang..anda adalah orang yang sempurna kalau mempunyai perasaan begitu..walaupun anda sudah berumur sekalipun anda pasti akan berasa perasaan begitu....pesan saya guna lah perasaan itu sebaik mungkin..kerana ia terlalu unik..apa yang saya huraikan hanya lah basic...sebab perasaan tue x dapat dihuraikan melaiankan anda sendiri merasai nya..sekian entri saya kali ini!!!

4 comments:

  1. wowwww,, complicated ekk :) btw.awa ni cm kaunselorrr ek? hehe bez3 entry awa ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh la sikit-sikit..hahaha....ade masalah sila la tanya saya ya!! hahaha

      Delete
    2. hahaha yelohhhh en.kaunselorrrr...insyaalllah~ :)

      Delete
    3. hahaha...jgn segan2 ya

      Delete