Thursday, March 29, 2012

Aku,raid dan blog..........

Berapa viewer ko dah alip?ha aku?baru 10..ko berape dah?aku baru 2 lip..biasa la blog baru sape nak view kan..so raid dalam blog ko mengenai konsep ape?konsep pop yeah yeah kot..hahaha...bengong ko,aku tanye betul-betul  ni..entah la lip aku main hemtam je..saje nak memblonger diri nie..untung-untung ramai orang tengok boleh buat duit...lagipun kalau mempergayakan muka aku ala-ala farid kamil ni kat blog aku mau traficc blog aku nanti..`ape farid kamil?hak ptuih,muka macam bini popeye,jauh lari ke farid kamil..hidung je mancung lebeh...ko jangan kate aku lip,muka ni lah gadis-gadis sentero merebut...muka ala-ala pan asean..


ape-ape la raid...eh daniel pun ade blog kan...semua dah giler blog..wut de hell...hell yeah lip oi,demam blog katakan..nanti lame2 senyap la semua blog ni...hahaha...aku ingat nak buat blog macam m daud kilau la raid..baru la blink-blink..hehe..ape lembat otak ko lip,ntah ram berapa MB ko install kat otak ko...m daud kilau mane layan blog..dia layan twiter je..apekehel dia nak layan blog..aku gurau je lah raid..aku nak buat blog biasa-biasa je..maybe tentang flora dan fauna..hahaha..ah persetan alam dan fauna kau..yang penting mulai pade hari ni kite lawan sape paling ramai viewer...owh mak ai raid..selamber je ko setan-setan kan blog aku...ok aku sahut dan sambut cabaran ko.....


start pada haritu raid dan alip bersemangat mempromosikan blog mereka..sehingga kan menganggu kosentrasi kerja dan juga kehidupan seharian...kerana ingin menjadi blogers yang berjaya,mereka bermasam dan mencuka cap tamin muka mereka...setiap hari mereka berlumba-lumba mengahasilkan entry untuk menambat hati pengungjung...walaupun ada di antara entry mereka x sehebat mane pun.....lebih hebat entry budak sekolah anderson buat...hehehe...sekolah mane entah aku main hemtam..ah x kisah lah janji sekolah...bukan sekolah memandu....


sekian saje entri saya kali ini........terimala lah pantun 4 kerat..


blogers hemsem namanya raid,
blogers kacak namanya alif,
memang aku x sekacak tom crusice,
nama aku bukan a rahman hassan..

13 comments: